Nová verzia bola primárne určená na doladenie niektorých funkcií, ale aj napriek tomu bolo vytvorených takmer 160 zásahov do kódu systému. Táto verzia prináša aj jednu výraznú novinku a tou je export účtovných dokladov do účtovného programu OMEGA.
Hlavné novinky:
1. export dokladov do OMEGA
K možnosti exportovať doklady a partnerov do účtovného porgamu MRP sme pridali aj možnosť exportu do programu OMEGA od spoločnosti
Je možné exportovať:
- partnerov (zákazníkov a dodávateľov)
- došlé a vyšlé faktúry
- úhrady (ale iba v prípade, že sa doklady zaúčtujú aj do účtovného denníka)
2. Administrácia aktualizácií
Zmenou prešli aj aktualizácie, čo bol prvotný plán tejto verzie. V administrácii sa zobrazuje dátum expirácie podpory s možnosťou poslať požiadavku o jej predĺženie (na ďalší 1 rok). Informácie a detaily o rozšíreniach a moduloch sú prístupné cez okno, ktorých obsah sa sťahuje z hlavnej stránky onlineerp.sk (podobné riešenie ako pluginy vo WordPress).
3. Nastavenia systému v profile používateľa
Toto je počiatočná fáza funkcionality, ktorá každému použivateľovi umožní zmeniť niektoré systémové nastavenia, ktoré doteraz boli globálne a mohol ich meniť iba administrátor systému. Zatiaľ si používateľ môže zmeniť:
- identifikátor zákazníka/dodávateľa (ID zákazníka alebo Meno firmy)
- spôsob zobrazenia cien pri predaji (s DPH alebo bez DPH)
- spôsob zobrazenia výpisov zásob pri ich zadávaní (modal, popup, autocomplete)
Zoznam všetkých zmien
- + js subor pre spatnu kompatibilitu (bude prilozeny pri kazdom rozsireni a module)
- + modal pri tlaci dokumentov (ak je zapisany dokument, tak si pouzivatel zvoli ci ho chce „iba vytlacit“ alebo „ulozit a vytlacit“)
- + kontrola ci historia pohybov + pociatocny stav sa rovna mn. na pobocke v skladovej karte
- + pri vytvoreni pobockovej objednavky, ukladat datum dodania
- + v skladovej karte moznost zobrazit historiu od pociatocneho stavu (ak bol poc. stav zadany pocas pouzivania systemu)
- + moznost v administracii nastavit pociatocny stav zasob podla aktualneho stavu
- + pridany novy pocet riadkov vo vypisoch: 500 a Vsetky
- + export: pridane nastavenie pre automaticke zauctovanie do uctovneho dennika a odstranene moznosti vlastneho cislovania exportovanych dokladov
- + moznost vytlacit stitky z vyskladnenia
- + pridany do reportu knihy faktur aj stlpec s ICO firmy a ci je doklad uhradeny
- + v exporte do uctovnictva moznost v administracii nastavit typ exportovaneho suboru
- + moznost v administracii nastavit typ uctovneho programu a co sa ma vyexportovat (samotny export sa presunul do Menu Uctovnictvo)
- + moznost exportovat uctovne doklady do uctovneho programu Kros Omega
- + info o novych aktualizaciach sa stahuju z onlineerp.sk cez WP REST API (z EDD changelog)
- + zobrazenie historie zmien cez iframe zo stranky onlineerp.sk
- + redesign hlavnej stranky administracie so zobrazenim datumu expiracie podpory + moznost poziadat emailom o predlzenie podpory
- + historia expiracii v sklad. karte
- + ikonka stavu pokladnice v hromadnych uhradach
- + moznost v POS nacitat vlastny identifikator skl. karty PLU_ID
- + moznost vo vypise prijmov zobrazit aj POS blocky
- + moznost zadefinovat samostatny nazov polozky pre tlac z pokladnice (PLU_id)
- + moznost zadefinovat samostatnu vzorkovu objednavku a DL (ak je vzorkova objednavka a obsahuje aj nevzorkove polozky, tak sa automaticky vytvoria 2 DO)
- + moznost hromadne vytlacit uhrady z pokladnice
- + pridany stlpec s mn. na firme aj v hlavnom vypise zasob
- + pridany stlpec s celkovym mn. vo firme vo vypisoch zasob (pocita sa ale iba ak je stlpec viditelny)
- + moznost v profile pouzivatela nahradit nastavenia z administracie (zatial 3 nastavenia)
- + moznost z vypisu otvorit doklady aj z inych stlpcov ako z prveho (ak je to doklad)
- + pridany stlpec pre informacie ci z FA bol vytvoreny dobropis a zmeneny stlpec o informacii ci bol doklad konvertovany
- + v prijmoch oznacit uhrady, ktore nie su uhradene (ak je cashbook rozsirenie nainstalovane)
- + pridana pomocna funkcia pre ulozenie zalohy stav zasob
- + moznost zadefinovat predvoleny sposob vytvarania dokladov (FA, DL, POS)
- – prepisana kontrola zostatku na sklade podla historie pohybov (zapocitava sa aj pociatocny stav)
- – par uprav v rozsirenych skladovych typoch
- – nacitat zoznam zamestnancov bez volby „nezadany“
- – zalohova faktura sa neuzavrie (iba ak je celkova suma rovna vyuctovacej fakture) a par drobnych zmien
- – confirm pri uzatvarani dokumentov
- – par uprav pri aktualizacii a upgrade na premium
- – moznost do reportu knihy faktur pridat zostatkovu sumu
- – moznost do formularov pridat Variabilny symbol
- – prepisane ukladanie sadzby DPH v uctovnych rezijnych dokladoch
- – po zakliknuti exportovanej faktury nech zmeni stav uhrady
- – v dashboard dnesna trzba zobrazit platby kartou iba ak je aj tento platobny sposob aktivovany
- – #216 – ak je suborova aktualizacia modulov a rozsireni, nech sa tiez automaticky zaktualizuju po logine
- – presunuta moznost pridat polozku do pobockovej objednavky do POS
- – kontrola pri zavreti okna, ci sa zmenili hodnoty iba ak sa zatvara okno s ESC
- – zrusenie zobrazenia a stahovania priloh z vypisov
- – do vyskladnenia pridat osobitne aj POS storno a dobropisy
- – na formularoch vzorkovych DL zobrazit cele mnozstvo
- – zakazat kontrolu duplicitnych poloziek v dobropisoch
- – pri prijati prevodky sa mnozstva rozdelia podla datumu expiracie (iba v inventory_history)
- – nepotrebna premenna ship_short_name
- – zapisat posledny datum expiracie do inventory_history ak je vrateny tovar
- – datum expiracie a sarze sa uklada aj do inventory_history
- – premiestnene niektore metody z mrp do triedy export (kvoli dalsim programom, ktore budu podporovat import z onlineERP)
- – par PHP7 oprav + changelog.txt pre jadro systemu
- – report porovnavaci aj pre dvojtyzdnovy aj tyzdnovy rozsah
- – zmeny pri nahravani suborov fileinput + moznost nahrat prilohy aj do skladovej karty
- – nacitat obsah html alebo pdf pre modul stitkov
- – zmeny v nahravani suborov (nutnost nastavit typ temy a fileinput subory sa nacitavaju na kazdej stranke) + aktualizacia fileinput bootstrap
- – ak je nainstalovany POS, tak predvoleny typ vystavenych dokladov je POS (inak faktury)
- – limit uveru v platobnych podmienkach sa da zadat vo vsetkych podmienkach okrem predvolenych (po ulozeni predv. podmienok sa uklada suma 0)
- – PHP upravy pre novsie verzie (prepisany sizeof() na count() resp. empty())
- – po ulozeni bankoveho vypisu refreshnut stranku ak boli doklady nacitane z rozsirenia ebanking
- – lepsie identifikovatelne ikonky pre ulozit a vymazat
- – zalohova faktura ukladanie datumu splatnosti a par uprav na formulari
- – suma uhrady aj s POS blockami vo formularoch skladnika
- – v zalohovej fakture nie je nutne vidiet sumu bez DPH a DPH
- – v dashboarde dnesnej trzby zaradit aj POS
- – POS blocky vo vyskladnovacich dokladov
- – kontrola datumu dodania a vystavenia (datum vystavenia musi byt rovny alebo vyssi ako datum dodania)
- – odstranene dvojite zobrazenie ID kontaktu a meno/firma – ostal iba jeden stlpec v zavislosti od nastavenia
- – stornovat DL je mozne iba po otvoreni dokladu (nie z vypisu) + drobne upravy pri zobrazeni stavu DL a confirm, ci naozaj chcete stornovat DL
- – ukladanie datumu platby po polozkach v bankovom vypise + opravy pri nacitani celkovej sumy
- – moznost v pridruzenej pobocky nastavit, ci sa maju aktualizovat ceny a pouzivat ciselniky z nadradenej pobocky
- – mnozstvo vzorky na fakture na cele mn. ak je balenie
- ! oprava pri zistovani priloh
- ! #237 – import ePH xml – kontrola chyby po kazdej zasielke
- ! opravy pri zobrazeni blocku z vypisov historie
- ! oprava ukladania ID dodavatela, datumu platby a ID DPH v uctovnych dokladoch
- ! oprava datumovych rozsahov v DPH analyzach
- ! oprava mazania bankoveho vypisu
- ! oprava kontroly kontrolov, ak sa kontroluje hromadne
- ! oprava ukladania ID DPH pri zalohovej fakture
- ! oprava v nastaveniach pri zmene uctovnych tried pohladavok a zavazkov
- ! oprava kontroly aktualizacie ak je v nastaveniach zakazana
- ! oprava ukladania tax_id v zbernych fakturach
- ! oprava ukladania skontrolovaneho dokladu (po ulozeni dokladu sa opat stal neskontrolovany)
- ! oprava pri ukladani zbernej prijemky a zistovania zmeny sumy DL a zbernej faktury
- ! oprava zotriedenia modulov a rozsireni
- ! kontrola pri uploade suborov, ci na stranke nie je viac fileinput formularov
- ! oprava pri mazani nahratych subor + moznost nastavit typ temy pri nahravani suborov
- ! oprava getImageSize()
- ! oprava tlace DL z hrom. generovania
- ! oprava zobrazovania ikoniek v ovladacom panely
- ! oprava designu nacitanych obrazkov
- ! zabudnute nastavenie o povoleni, ci sa ma zakaznikovi vystavit faktury po prekroceni limitu
- ! oprava ukladania popisu o vymazanom doklade do osobnej pokladnice
- ! premenovany admin adresar na administration (tak ako vo zvysku systemu)
- ! oprava DPH po konvertovani zalohovej faktury na fakturu + drobne opravy
- ! oprava cennikovej ceny ak je mnozstvo medzi 0 a 1 (napr. 0,5)
- ! oprava opatovnej deklaracie js premennej store_id
- ! oprava pri otvarani alebo tlaci zbernych faktur z vypisu faktur
- ! oprava pri tlaci uhrady faktur z POS
- ! oprava pri dvojnasobnej kontrole pri uzavtvarani dokladov po hromadnej uhrade
- ! oprava vzorky po vymazani riadku
- ! oprava pri zobrazeni a ukladani id zakaznika v uhrade
- ! oprava pri konvertovani objednavok
- ! oprava zobrazenia rozsirenia ebanking v administracii
- ! docasna oprava sumaru DPH v zbernej fakture
- ! vymazanie cache danovych tried a sadzieb po ich zmene v administracii
- ! oprava reportov saldo konto s uhradami (zobrazil iba jednu uhradu pri kazdej fakture)
- ! #213 – zabranenie dvojkliku pri ukladani dokladov