EnglishSlovak

Cenník

typ LICENCIE

Inštalácia u Vás v počítači alebo na vašom vlastnom hostingu alebo serveri. K dátam máte prístup jedine vy. Zároveň budete mať k dispozícii prístup ku zdrojovým kódom systému.

basic

licencia ideálna pre malé firmy

standard

licencia pre malé a stredné firmy

odporúčame

premium

licencia pre stredné a veľké firmy s pobočkami.

Prejdite si jednotlivé licencie a zvoľte tú pravú pre Vašu firmu

doplnkové moduly

Maloobchodný modul s prepojením na eKasa tlačiarne.
Prepojenie systému s eshopom (Opencart, WooCommerce)
Oznamovanie zákazníkov o stave objednávok a faktúr
Tlač štítkov cez tlačiarne ZEBRA.
Prevod zásob medzi pobočkami.
Vedenie komisných (konsignačných) skladov.
Evidencia a kontrola inventúr.
Evidencia došlých a vyšlých reklamácií.
Hromadné zmeny dát produktov.
Opakujúce sa transakcie s evidenciou trvalých platieb.
Evidencia firemných dokumentov.
Evidencia a rozposielanie zákazníckych upomienok.
Posielanie newsletterov emailom.
Jednoduchá evidencia majetku firmy.
Katalóg firemných fotografií.

Pripravujeme

Výroba, Dochádzka, Kniha jázd...

doplnkové rozšírenia

Ukladanie hotovostných pohybov do osobnej pokladnice zamestnanca.
Hromadné konvertovanie došlých objednávok na faktúry, dodacie listy, bločky.
Žiadosti o odsúhlasovanie faktúr, osobných financií, zmien dokumentov.
Firemné alebo zamestnanecké plánovanie financií.
Zákaznícky bodový, vernostný a kumulatívny systém zľiav.
Automatické objednávanie tovaru podľa rôznych variant.
Synchronizácia úhrad z bánk (FIO a Tatra banka)
Generovanie zásielok do ePH, Toptrans, 123Kuriér, Zásielkovňa

Upgrade na vyššiu licenciu

BASIC => STANDARD

BASIC => PREMIUM

STANDARD => PREMIUM

balík podpory

basic

- 10 %

standard

- 20 %

premium

- 30 %
  • Súčasťou balíka podpory je prístup k novým aktualizáciám a zľava na ostatné služby vo výške zvoleného balíka podpory.
  • Rozšírenia a moduly sú súčasťou aplikácie a aktuálneho balíka podpory.
  • V 1. roku používania má zákazník prístup k novým aktualizáciám zadarmo.
  • Balík podpory sa objednáva na 1 rok.
  • Suma za balík podpory sa vypočítava z celkovej sumy za aplikáciu a vybraných rozšírení a modulov.
  • Ak si zákazník po 1. roku neobjedná ďalší balík podpory, nebude mať prístup k novým aktualizáciám.
  • Ak si zákazník bez aktivovaného balíku podpory po 1. roku bude chcieť rozšíriť aplikáciu o ďalšie moduly a rozšírenia, nemusia byť kompatibilné.

Cenník ostatných služieb

typ zásahu + cena
typ službyonlineu vás
Konzultácie a školenia pre 1 až 3 osoby
22€

/ hod.

27€

/ hod.

Konzultácie a školenia od 4 osôb
27€

/ hod.

39€

/ hod.

Servisný zásah alebo úpravy systému alebo databázy
19€

/ hod.

27€

/ hod.

Programovanie na mieru
23€

/ hod.

Pomoc pri importe/exporte dát
15€

/ hod.

Vytvorenie individuálneho reportu alebo formuláru
17€

/ hod.

Tvorba firemnej stránky alebo eshop
dohodou

Cestovné náklady (okrem prezentácií)
0,45€

/ km.

  • Účtuje sa každá začatá hodina.
  • Pri cestovných nákladoch sa počíta vzdialenosť do sídla vašej firmy a aj späť do sídla našej firmy.
  • O ďalších podmienkach, ktoré nie sú uvedené v cenníku, sa informujte u nás.
  • používanie systému onlineERP (podľa zvolenej licencie a zvolených doplnkových modulov a rozšírení) je podmienené súhlasom licenčných podmienok aplikácie (PDF).
  • Ceny našich služieb a licencií sú platné od 01.04.2021.
  • Nie sme platcami DPH.
máte záujem? alebo ďalšie otázky?