typ LICENCIE
basic
licencia ideálna pre malé firmy
standard
licencia pre malé a stredné firmy
odporúčame200€Pridať do košíka
premium
licencia pre stredné a veľké firmy s pobočkami.
340€Pridať do košíka
doplnkové moduly
-
Maloobchodný predaj eKasa
110€ Pridať do košíkaTlač bločkov a úhrad faktúr z tlačiarní podporujúce eKasa.
-
Konsignačné sklady
75€ Pridať do košíkaVedenie konsignačných skladov
-
Hromadné zápisy
50€ Pridať do košíkaHromadné zmeny dát produktov.
-
Dochádzka
45€ Pridať do košíkaDochádzkový systém a evidencia miezd.
-
Eshop
40€ Pridať do košíkaPrepojenie systému s eshopom (Opencart, Woocommerce).
-
Štítky
40€ Pridať do košíkaTlač štítkov z tlačiarní ZEBRA alebo ako PDF.
-
Reklamácie
35€ Pridať do košíkaEvidencia zákazníckych a dodávateľských reklamácií.
-
Prevody zásob
35€ Pridať do košíkaPrevod zásob medzi pobočkami.
-
Notifikácie
30€ Pridať do košíkaOznamovanie zákazníkov o stave objednávok a faktúr
-
Upomienky
30€ Pridať do košíkaEvidencia a rozposielanie zákazníckych upomienok.
-
Inventúra
25€ Pridať do košíkaEvidencia a kontrola inventúr.
-
Opakované transakcie
25€ Pridať do košíkaOpakovanie transakcie s evidenciou trvalých platieb
-
Dokumenty
20€ Pridať do košíkaEvidencia firemných dokumentov.
doplnkové rozšírenia
-
Hromadné generovanie
50€ Pridať do košíkaHromadné konvertovanie objednávok na faktúry, dodacie listy, bločky.
-
Doplnkové zľavy
50€ Pridať do košíkaZákaznícky bodový, vernostný a kumulatívny systém zľiav.
-
Osobná pokladnica
40€ Pridať do košíkaUkladanie hotovostných pohybov do osobnej pokladnice zamestnanca.
-
Finančné plánovanie
40€ Pridať do košíkaFiremné alebo zamestnanecké plánovanie financií.
-
Odsúhlasovania
35€ Pridať do košíkaŽiadosti o odsúhlasovanie faktúr a zmien dokumentov.
-
Prepravcovia zásielok
35€ Pridať do košíkaODosielanie zásielok do ePodacíHárok, 123Kuriér, Toptrans, Zásielkovňa
-
Logika objednávania
35€ Pridať do košíkaAutomatické objednávanie tovaru podľa variant.
-
eBanking
30€ Pridať do košíkaSynchronizácia úhrad z bánk.
Upgrade na vyššiu licenciu
BASIC => STANDARD
120€Pridať do košíka
BASIC => PREMIUM
260€Pridať do košíka
STANDARD => PREMIUM
140€Pridať do košíka
balík podpory
- Súčasťou balíka podpory je prístup k novým aktualizáciám a zľava na ostatné služby vo výške zvoleného balíka podpory.
- Rozšírenia a moduly sú súčasťou aplikácie a aktuálneho balíka podpory.
- V 1. roku používania má zákazník prístup k novým aktualizáciám zadarmo.
- Balík podpory sa objednáva na 1 rok.
- Suma za balík podpory sa vypočítava z celkovej sumy za aplikáciu a vybraných rozšírení a modulov.
- Ak si zákazník po 1. roku neobjedná ďalší balík podpory, nebude mať prístup k novým aktualizáciám.
- Ak si zákazník bez aktivovaného balíku podpory po 1. roku bude chcieť rozšíriť aplikáciu o ďalšie moduly a rozšírenia, nemusia byť kompatibilné.
Cenník ostatných služieb
typ zásahu + cena | ||
typ služby | online | u vás |
Konzultácie a školenia pre 1 až 3 osoby | 22€ / hod. | 27€ / hod. |
Konzultácie a školenia od 4 osôb | 27€ / hod. | 39€ / hod. |
Servisný zásah alebo úpravy systému alebo databázy | 19€ / hod. | 27€ / hod. |
Programovanie na mieru | 23€ / hod. | |
Pomoc pri importe/exporte dát | 15€ / hod. | |
Vytvorenie individuálneho reportu alebo formuláru | 17€ / hod. | |
Tvorba firemnej stránky alebo eshop | dohodou | |
Cestovné náklady (okrem prezentácií) | 0,45€ / km. |
- Účtuje sa každá začatá hodina.
- Pri cestovných nákladoch sa počíta vzdialenosť do sídla vašej firmy a aj späť do sídla našej firmy.
- O ďalších podmienkach, ktoré nie sú uvedené v cenníku, sa informujte u nás.
- používanie systému onlineERP (podľa zvolenej licencie a zvolených doplnkových modulov a rozšírení) je podmienené súhlasom licenčných podmienok aplikácie (PDF).
- Ceny našich služieb a licencií v cenníku sú platné od 01.04.2021.
- Nie sme platcami DPH.