Pri posledných dvoch verziách sme nenapísali žiadny blog keďže boli zmeny zamerané hlavne na zvýšenie stability a neobsahovali žiadne významné novinky.
Vrámci tohto blogu ale zhrnieme aj časť zmien z predchádzajúcich verzií a zároveň predstavíme nový dochádzkový systém – modul Dochádzka.
Novinky
- pridaná funkcia „pay by square“ – QR kód na formulári faktúry pre zrýchlené načítanie úhrady v internet bankingu.
- rôzne možnosti nastavenia stĺpcov na formulari faktúry
- graf pohybov a aktivity používateľov
- efektívnejšie vytváranie a priraďovanie cenníkov
- ďalšich takmer 100 zmien a opráv
Dochádzkový systém
V poradí 16-ty modul umožňujúci evidenciu dochádzku zamestnancov spolu s výpočtom miezd.
Evidencia dochádzky zamestnancov je jednoduchá a nie je potrebné k nej dokupovať žiadne externé zariadenie. Postačí mobil, tablet, notebook s integrovanou kamerou. Takže za celé riešenie zaplatíte len pár EUR.
Dochádzkový terminál
Zamestanec má na výber hneď z troch možností identifikácie:
- PIN kód – nie je nutné žiadne zariadenie, iba firemný PC.
- QR kód – kód vo forme obrázku je možné vytlačiť alebo si ho zamestanec uloží do mobilu a s ním sa prihlási cez dochádzkového terminálu
- EAN kód – podobne ako QR kód
Ďalšie možnosti
- Prehľadná evidencia dochádzok formou kalendára.
- Možnosť nastaviť si vlastné sviatky a odchody.
- Automatická evidencia absencií.
- Dodatočná kontrola a úpravy jednotlivých dochádzok
- Základný výpočet miezd.
- Prehľadný sumár dochádzky.
V pláne sú samozrejme vylepšenia ako napr. export pre mzdové účtovníctvo, štatistiky a iné.