Skip to content

Inštalácia a počiatočný import produktov ZADARMO

LICENCIE SYSTÉMU

Ekonomický systém onlineERP vhodný tak pre malé firmy s eshopom ako aj pre stredné a veľké firmy s pobočkami. Inštalácia systému u Vás v počítači alebo na vlastnom hostingu. K databáze, ale aj ku zdrojovým kódom máte prístup jedine Vy. Vyberte si vyhovujúce produkty a zvýšte efektivitu podnikania. Toto porovnanie licencií Vám v tom určite pomôže.

skladovy system

Licencie systému

Ekonomický systém onlineERP vhodný tak pre malé firmy s eshopom ako aj pre stredné a veľké firmy s pobočkami. Inštalácia systému u Vás v počítači alebo na vlastnom hostingu. K databáze, ale aj ku zdrojovým kódom máte prístup jedine Vy. Vyberte si vyhovujúce produkty a zvýšte efektivitu podnikania.

licencia basic

BASIC

Licencia ideálna pre malé firmy, ktorá potrebujete hlavne jednoduché vystavovanie faktúr a prehľad o svojom sklade a zákazníkoch.

licencia standard

Standard

Licencia pre malé a stredné firmy, ktoré riešia okrem fakturácie aj objednávkové procesy a detailnejšú správu skladu.

logo_main_premium_transparent

PREMIUM

Licencia pre stredné a veľké firmy, ktoré potrebujú riadiť svoje pobočky a riešiť prepracovanejšiu cenotvorbu.

Porovnanie licencií a ich funkcií

  • Funkcie

  • Počet kontaktov (zákazníci, dodávatelia, zamestnanci)
  • Počet používateľov
  • Počet skladových kariet (typy: skladová, neskladová, popisná, služba)
  • Základné zákaznícke a dodávateľské ekonomické transakcie (ponuky, objednávky, faktúry/príjemky, dobropisy)
  • Základné platobné transakcie (príjmové a výdavkové doklady)
  • Základné finančné analýzy (tržby a zisky, hodnota skladu, DPH)
  • Nástenka s boxami
  • Kontrola dokladov
  • Tlač formulárov a reportov do PDF, HTML, CSV, XLS
  • Číselníky
  • Export do účtovných programov
  • Informačný systém (posielanie / prijímanie správ, chat)
  • Kniha faktúr
  • Režijné účtovné doklady
  • Aktivita používateľov
  • Finančné analýzy dokladov a skladu (s grafmi)
  • Finančné stavy zákazníkov / dodávateľov
  • Podvojné účtovníctvo a história účtovných tried
  • Bankový výpis
  • Správca zásielok
  • Úpravy zásob
  • Doplnkové funkcie pre manipuláciu so skladovými položkami
  • Vytváranie kategórií skladových položiek
  • Individuálne používateľské nastavenia
  • História zmien v dokumentoch
  • Nahrávanie súborov ku kontaktom, skladovej karte, dokumentu
  • Pobočky
  • Doplnkové ekonomické transakcie (dodacie listy, zberné faktúry/príjemky, zálohové predfaktúry)
  • Doplnkové platobné transakcie (zálohové platby, príkaz na úhradu, finančný zápočet)
  • Doplnkové finančné analýzy (analýzy, zákazníci)
  • Cenníky
  • Doplnkové typy skladových položiek (výrobok, súprava, komplet, serializovaná položka, variabilný produkt)
  • Montáž výrobkov
  • Typy zákazníkov
  • Vlastný tvar číselníkov
  • Basic

  • 80€

  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • Standard

  • 200€

  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • Premium

  • 340€

  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • yes

Doplnkové produkty – moduly a rozšírenia

Ekonomický systém onlineERP je plnohodnotný skladový, ekonomický a informačný systém, s ktorým môžete vykonávať všetky ekonomické a skladové operácie. Medzi naše ďalšie produkty patria aj doplnkové moduly a rozšírenia, ktoré Vám zrýchlia a zefektívnia ostatné firemné procesy.

Doplnkové moduly

Modul pridáva do systému nové funkcie alebo nové možnosti. Môžete si vybrať z 15 modulov. Od jednoduchej evidencie firemných aktív, dokumentov, upomienok a reklamácií cez komplexnejšie prevody zásob medzi pobočkami, vedenie konsignačných skladov až po maloobchodný predaj bločkov cez eKasa až po synchronizáciu objednávok a zásob s eshopom.

Doplnkové rozšírenia

Rozšírenie pridáva do systému nové funkcie alebo rozširuje už existujúce funkcie. Môžete si vybrať z 8 rozšírení. Od možnosti vedenia osobnej pokladnice zamestnanca, hromadného generovania faktúr a bločkov, finančného plánovania cez synchronizáciu úhrad z bánk až po komplexnejšie automatické objednávania tovaru a odsúhlasovania žiadostí.