Online nástroje
rýchlo a prehľadne
Ostatné funkcie a nástroje – Rozšírená administrácia systému s mnohými možnosťami nastaviť a zmeniť fungovanie systému. Jednoduchá inštalácia a aktualizácia systému.
OSTATNÉ FUNKCIE A NÁSTROJE
Administrácia systému
Systém umožňuje zmenu viac ako 300 rôznych nastavení. Od nastavenia firemných údajov cez rôzne ekonomické, skladové a kontaktné až po nastavenia platobných a prepravných metód.
Dostupné Nastavenia
Systém
Ekonomika - účtovníctvo
Kontakty
Zásoby
Formuláre
Platby
Prepravy
AKTUALIZÁCIA
Aktualizačný proces Vám umožňuje mať systém vždy aktuálny. Prvý rok po zakúpení máte právo získavať aktualizačné balíky zdarma (následne je nutné zákupiť balík podpory). Môžete si nastaviť, aby Vám systém zobrazil nové aktualizácie (a to tak systému onlineERP ako aj jeho doplnkových rozšírení a modulov).
Aktualizačný proces
Inštalačný proces
INŠTALÁCIA
Systém onlineERP a jeho doplnkové moduly a rozšírenia môžete nainštalovať na Vás počítač (s nutnosťou mať nainštalovaný virtuálny webový server napr. XAMPP) alebo na Váš hosting. Po nahratí súborov stačí spustiť trojkrokový jednoduchý proces.
IMPORT EXPORT
Systém dokáže naimportovať ekonomické doklady, zákazníkov, dodávateľov, skladové položky alebo počiatočné účtovné súvahy z CSV alebo XML súborov. Zároveň v rámci systému je možné naimportovať položky z CSV súboru do príjemky, vyexportovať položky z iných dokladov. Pri prvotnom importe údajov Vám samozrejme pomôžeme.
SPRÁVCA ZÁSIELOK
Umožňuje sledovať zásielky zadané vo faktúrach. Systém tiež dokáže vygenerovať mapu ideálnej trasy (v prípade, že sa jedná o vlastnú firemnú prepravu).