Podpora

Máte problém s našimi produktami alebo službami?

vyberte si z našich možností nahlásenia chýb alebo si prečítajte najčastejšie otázky-odpovede

Kontaktný formulár?

Telefón

V pracovných dňoch a v pracovnej dobe od 8:00 - do 16:00. Ak ste našimi klientami, tak máte prvých 5min zadarmo.

Email

Kedykoľvek. Odozva závisí od typu problému a od zmluvy s klientom.

Kontaktujte nás

GIT ticket?

Ak ste našimi klientami, máte možnosť pridať problém týkajúci sa informačného systému onlineERP a jeho súčasťami TICKET.

Vytvorte ticket

Vzdialená podpora?

Ak ste našimi klientami, máte možnosť stiahnuť si aplikáciu, ktorá nám umožní bezpečný vzialený prístup do vášho systému. Urýchli identifikáciu a nápravu problému.

Ako na to?Po stiahnutí a nainštalovaní aplikácie nás kontaktuje. Zadáte nám Vaše ID a heslo. Stiahnuť TeamViewer

Iné?

Dohodnite sa s nami na osobných stretnutiach v rámci:

  1. konzultácií
  2. prednášok
  3. seminárov a školení

FAQ

Budete mať zablokované vyskakovacie okná (popup okná). V políčku adresy prehliadača vedľa hviezdičky musíte kliknúť a odblokovať vyskakovacie okná pre danú doménu.
onlineERP bol primárne určený pre používanie v prehliadači CHROME (aj kvôli podpore komunikácie s fiškálnymi tlačiarňami).